Zamówienia publiczne
Informujemy, że w Polskiej Agencji Kosmicznej wszystkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczynane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzone są z wykorzystaniem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl, pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/polsa. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Rejestracja na platformie zakupowej.
Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone będą zamówienia unijne w Polskiej Agencji Kosmicznej, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Zachęcamy wszystkich wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach unijnych do bezpłatnego korzystania z platformy zakupowej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://platformazakupowa.pl/pn/polsalub https://platformazakupowa.pl.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa platformazakupowa.pl- +48 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl; od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00.
Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
|